Veelgestelde Vragen (FAQ)

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

We verwerken binnen 1-3 werkdagen jouw bestelling, producten op maat uitgezonderd. Controleer goed het verzendadres om fouten en misstanden te voorkomen! We bieden de optie om uw product meteen te verzenden naar de ontvanger. Toch liever eerst thuis laten bezorgen? Geen probleem!

KAN IK MIJN BESTELLING NOG WIJZIGEN NADAT DEZE IS GEPLAATST?

Nadat de bestelling is geplaatst, kan het alleen nog gewijzigd worden door telefonisch contact met ons op te nemen via +31644418886. Indien je niet op tijd contact met ons hebt kunnen opnemen en je bestelling als is verstuurd, dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Je kunt het pakket dan retourneren en je geld terugkrijgen! De verzendkosten van een retour is voor eigen rekening.

IK HEB MIJN GEGEVENS NIET GOED INGEVULD, WAT MOET IK DOEN?

Klopt het adres niet of heb je het factuuradres omgedraaid met het verzendadres, dan kun je dit aan ons doorgeven door een e-mail te sturen naar info@plukeenkaart.nl Vermeld hierin het ordernummer en de juiste gegevens, dan passen wij het voor je aan. Orders die al verwerkt en verstuurd zijn, kunnen we niet meer aanpassen. Voor het onjuist invullen van (adres)gegevens zijn wij niet verantwoordelijk.

ER IS IETS MISGEGAAN TIJDENS HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING, HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING IS GELUKT?

Als de bestelling in rekening is gebracht, maar je nog geen orderbevestiging hebt gehad, kun je ons een e-mail sturen naar info@plukeenkaart.nl Wij kijken graag met je mee!

IK HEB EEN BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?

Oh nee! Dat is niet de bedoeling! Indien je een beschadigd product ontvangen hebt, stuur ons dan een e-mail naar info@plukeenkaart.nl Vermeld het ordernummer en stuur een foto van het beschadigde product. Wij kijken even met je mee en bedenken een passende oplossing!

IK WIL DE KAART DOORSTUREN, HOE WERKT DIT?

Leuk om te lezen! Je kunt een kaart uitzoeken, bewerken met een tekst en in het bestelproces aangeven dat de kaart naar de ander afleveradres gestuurd moet worden. De factuur en pakbon worden niet naar de ontvanger gestuurd, dit wordt per e-mail gestuurd naar jouw e-mailadres.

WAAROM KAN IK NIET MEERDERE BESTELLINGEN VERSTUREN NAAR ONTVANGERS?

Dit is niet mogelijk in verband met overzicht en het aanmaken van verzend labels. Indien je meerdere bestellingen wilt doorsturen naar de ontvanger dien je steeds een nieuwe bestelling te plaatsen.

STAAT UW VRAAG ER NIET TUSSEN?

Niks aan de hand! Stuur een e-mail naar info@plukeenkaart.nl en samen komen we er wel uit!